نوشته شده توسط : فکرآفرین

آموزش الفبای فارسی و لاتینآموزش حروف الفبای فارسی و لاتین

خرید اسباب بازی از فروشگاه اینترنتی فکرآفرین یکی از دلایل مراجعه کاربران اینترنتی به این فروشگاه می باشد. دنیای کودکان مملو از شادی و سرگرمی های خاطره انگیز برای آن ها است. از این رو واحد تحقیقاتی و تولیدی فکرآفرین با تولید انواع اسباب بازی کودک و بازی های آموزشی، فکری و پازل های مختلف گامی بلند در ایجاد لحظاتی خوش و افزایش سطح هوشی کودکان همراه با آموزش های مفید و متناسب با روحیه آن ها برداشته است. شما والدین گرامی می توانید با خرید اسباب بازی هی آموزشی از جمله کتاب الفبای فارسی، پازل ریاضی، الفبای فارسی و لاتین و  ... فرزندان خود را قبل از رفتن به مدرسه و در زمانی مناسب با اشکال و تلفظ  حروف و اعداد فارسی و انگلیسی آشنا نمایید تا سوادآموزی و درک آموزش های مقدماتی خواندن و نوشتن برای آن ها آسان و جذاب شود.

 



:: برچسب‌ها: خرید اسباب بازی , اسباب بازی , بازی , سرگرمی , آموزش کودکان , آموزش الفبا , آموزش حروف و اعداد , آموزش حروف لاتین , آموزش الفبای فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فکرآفرین

ساعت مگنتی فومی

اسباب بازی کودکان یکی از ابزارهای سرگرمی و شناخت راه های ارتباط کودکان با دنیای پیرامون است. بچه ها به کمک بازی با اسباب بازی هایشان با خصوصیاتی مانند بیان عواطف و احساسات، مدیریت فکر و نحوه تمرکز جهت حل مسائل مختلف آشنا می شوند. زیرا آن ها با بازی کردن با اسباب بازی خود مانوس می شوند و به نوعی با آن همزاد پنداری می کنند. اما اسباب بازی کودکان انواع متفاوتی دارند از جمله اسباب بازی فکری، اسباب بازی آموزشی و ... که بازی با آن ها علاوه بر ایجاد سرگرمی برای آن ها به آموزش روش های حل مسئله و یا مفاهیم پایه و ابتدایی خواندن و نوشتن مانند حروف الفبا و اعداد می پردازند.

محصولات مرتبط با اسباب بازی کودکان در فروشگاه اینترنتی فکرآفرین

پازل کشتی

منچ و مارپله

ساعت مگنتی



:: برچسب‌ها: اسباب بازی کودکان , اسباب بازی , بازی , بازی کودکان , سرگرمی , محصولات کودکان , بازی فکری , بازی آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()